-35%

Bosch SPV50E70EU

De Bosch SPV50E70EU is een 45 cm brede vaatwasser volledig geïntegreerd.De Active Water 45 met in hoogte verstelbare bovenste korf biedt extra ruimte voor grote en omvangrijke pannen.

Normale prijs: € 599,00

Aanbieding incl. BTW € 389,00

Binnenkort verwacht

Bosch

 

Productomschrijving

Details

Belangrijke kenmerken: VarioSpeed:zuiniger en sneller wassen, Aquastop, glasbeschermingstechnologie, EcoSilenceDrive: zeer energie-efficiënte en stille werking met een bijzonder lange levensduur.

Specificaties

merk: Bosch inbouwwijze: volledig geïntegreerd
breedte: 45cm energieklasse: A+
geluidsniveau: 48db afwasresultaat: A
energieverbruik: 220 kWu waterverbruik: 9,5 liter
aantal programma's: 5 programma's: intensief 70 °C, auto 45-65 °C, Eco 50 °C, snel 45 °C en voorspoelen
aquasensor: ja uitgestelde start: ja
doseerassistent: ja glansindicator: ja
zoutindicator: ja kinderbeveiliging: ja
aantal couverts: 9 verstelbaar bovenrek: ja
bestekvoorziening: Vario bestek korf materiaal kuip: RVS
kleur: wit, zwart nismaten (hxbxd): 81,5 x 44,8 x 57,3 cm
garantie: ja, 2 jaar
  • merk: Bosch
  • inbouwwijze: volledig geïntegreerd
  • breedte: 45cm
  • energieklasse: A+
  • geluidsniveau: 48db
  • afwasresultaat: A
  • energieverbruik: 220 kWu
  • waterverbruik: 9,5 liter
  • aantal programma's: 5
  • programma's: intensief 70 °C, auto 45-65 °C, Eco 50 °C, snel 45 °C en voorspoelen
  • aquasensor: ja
  • uitgestelde start: ja
  • doseerassistent: ja
  • glansindicator: ja
  • zoutindicator: ja
  • kinderbeveiliging: ja
  • aantal couverts: 9
  • verstelbaar bovenrek: ja
  • bestekvoorziening: Vario bestek korf
  • materiaal kuip: RVS
  • kleur: wit, zwart
  • nismaten (hxbxd): 81,5 x 44,8 x 57,3 cm
  • garantie: ja, 2 jaar

Alles over bestellen bij eleQtro.nl

Voor de meest voorkomende vragen kunt u op deze pagina terecht.
Voor al uw overige vragen kunt u contact opnemen met onze Helpdesk.
Wij doen ons uiterste best om uw vragen dan zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Onderwerpen:

Verzending
Retour oude witgoed apparaten
Betaalwijze
Garantie

Reparatie tijdens garantie periode
Factuur garantiebewijs en verpakking
DOA (Dead On Arrival: nieuw apparaat kapot in doos)
Terug sturen apparaat
7 dagen bedenktijd of afwijkend apparaat
Service centrum
Overige vragen


Verzending:

Verzending kan alleen binnen Nederland, grote apparaten boven 50 KG gaan met een palletzending via onze bezorgdienst.  De aflevering van grote paketten kan indien er geen lift aanwezig is alleen op de begaande grond, dit geldt ook wanneer een pakket niet in de lift past. Bij de aflevering wordt er een half uur van te voren telefonisch contact met u opgenomen, indien u dan niet thuis bent kunt u een nieuwe afspraak met de bezorgdienst maken. De kosten voor transport zullen worden doorberekend, ook bij garantie gevallen. Als u uw bestelling wilt afhalen dient u eerst contact met ons op te nemen wanneer u uw bestelling kunt ophalen.

Als u na ontvangst van uw product niet tevreden over uw product bent heeft u 7 dagen zonder opgave van redenen het recht de overeenkomst te ontbinden en het product, mits het ongeopend en ongebruikt is te retourneren. De verzendkosten komen daarbij voor rekening van de koper. Ook eventuele restockingskosten die de fabrikant of importeur in rekening brengt dienen door de koper voldaan te worden, de koper krijgt vervolgens het aankoopbedrag (minus de verzendkosten en restockingskosten) binnen 14 dagen teruggestort.

Retour oude witgoed apparaten

Indien u bij ons een nieuw witgoed apparaat koopt bieden wij u de mogelijkheid om uw oude apparaat gratis bij ons afhaalpunt in te leveren zodat wij ervoor kunnen zorgen dat het op de juiste manier verwijderd wordt. U kunt uw oude apparaten ook laten ophalen door de afvalverzameling in uw gemeente (in sommige gemeenten is dit gratis).
Ook kunt het bij één van de milieuparken van uw gemeente gratis inleveren. Extra informatie over de locaties en openingstijden van een milieupark bij u in de buurt vindt u in de gemeentegids of op de website van uw gemeente.

Retour
oude witgoed apparaten via eleQtro:

Indien u niet in staat bent om zelf uw oude apparaat te verwijderen bestaat er een mogelijkheid dat de bezorgdienst van eleQtro het oude apparaat mee retour neemt. Wij zorgen ervoor dat het op de juiste manier verwijderd wordt. Hiervoor vragen wij een kleine vergoeding, voor deze tarieven kunt contact opnemen met onze Helpdesk  of bellen naar eleQtro op telefoonnummer (0512) 712464. U kunt tijdens het bestel proces aangeven of u het oude apparaat mee retour wilt sturen. Bij het afleveren van een nieuw witgoed apparaat kunt u alleen een vergelijkbaar apparaat mee retour sturen. Dit apparaat dient ontkoppeld en buiten klaar te staan. Bij (af)wasmachines dienen slangen en afvoeren aan het apparaat vast gekoppeld te zijn. Bij koelkasten en vriezers dienen de deuren vast geplakt te zijn met tape, etenswaren uit de koelkast verwijderd te zijn en vriesvakken ontdooid te zijn.

Betaalwijzen:

De volgende betaalwijzen zijn bij ons mogelijk:

* Vooruitbetalen: via de bank of giro.

* Contant: Als u uw bestelling afhaalt, hiervoor dient u eerst contact met eleQtro op te nemen.

* PIN: Als u uw besteling afhaalt, hiervoor dient u eerst contact met eleQtro op te nemen.

* iDEAL: via uw eigen telebankieren bij: ABN AMRO, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank
  (SSL beveiligde HTTPS verbinding).

* Rembours: U betaalt het bedrag (incl.rembourskosten) contant aan de chauffeur. maximaal 2000 Euro.

Wij accepteren geen creditcards.

Garantie:

Op alle door eleQtro geleverde artikelen wordt standaard 2 jaar fabrieksgarantie verleend. Dit betekent altijd minimaal 2 jaar lang kosteloos herstel of vervanging bij een defect wanneer u deze niet zelf heeft veroorzaakt. Indien er een langere of kortere termijn van garantie van toepassing is, wordt dit duidelijk bij de product omschrijving vermeld. Voor meer informatie verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden.

Reparatie tijdens garantie periode:

Voor de meeste artikelen wordt gebruik gemaakt van de thuisservice die geboden wordt door de fabrikanten van onze producten. U kunt hiervoor contact opnemen met de servicedienst van het betreffende merk voor het aanmelden van uw defect. De telefoonnummers van de servicecentrum's vind u aan het eind van deze pagina.

Vervolgens zal er door de servicedienst weer contact met u worden opgenomen. Heeft u geen recht op thuisservice dan zal het apparaat moeten worden opgestuurd naar het servicecentrum van het betreffende merk (let wel op dat u bij het apparaat het eventuele garantiebewijs en factuur meestuurd!).

Indien het probleem niet op te lossen is, kunt u het apparaat opsturen naar eleQtro.nl , en wij zullen dan zorgen voor de afhandeling van de reparatie (hiervoor worden verzend en behandelingskosten in rekening gebracht.) U dient hiervoor contact op te nemen met onze Helpdesk of te bellen naar eleQtro op telefoonnummer (0512) 712464 wij proberen dan zo spoedig mogelijk uw vragen te beantwoorden.

Factuur garantiebewijs en verpakking:

De factuur en eventueel het garantiebewijs wat u ontvangt bij uw bestelling dienen als garantiebewijzen. Bewaar deze formulieren daarom zorgvuldig. Wij raden u tevens aan de originele verpakking van het product te bewaren. In de originele verpakking beperkt u de kans op beschadiging tijdens vervoer.

DOA (Dead On Arrival: nieuw apparaat kapot uit doos)

Heeft u een nieuw apparaat wat kapot uit de doos komt, dan dient dit apparaat compleet met verpakking en accessoires naar eleQtro terug te sturen. Wij zorgen er dan voor dat u zo spoedig mogelijk een nieuw apparaat thuis gestuurd krijgt. U dient hiervoor contact op te nemen met onze Helpdesk of te bellen naar eleQtro op telefoonnummer (0512) 712464. Wij proberen dan zo spoedig mogelijk uw vragen te beantwoorden.

Terug sturen apparaat:

Als u een apparaat terug stuurt, dient u eerst contact op te nemen met onze Helpdesk of u kan bellen naar eleQtro op telefoonnummer (0512) 712464 u ontvangt dan een retour of reparatie formulier via de E-mail. U dient deze uit te printen en volledig in te vullen en samen met het apparaat op te sturen naar eleQtro, in geval van een reparatie moet u ook het eventuele garantie bewijs en factuur meesturen.

7 dagen bedenktijd of afwijkend apparaat:

Het is voor de consument wettelijk vastgelegd dat er een bedenktijd is van 7 dagen. Indien u uw apparaat terug wilt sturen dient de verpakking ongeschonden en niet geopend te zijn. Dit geldt ook wanneer een apparaat afwijkt van wat u besteld heeft. Als het apparaat naar eleQtro terug gestuurd is controleren wij de verpakking, en storten wij het aankoopbedrag minus de verzenkosten terug binnen 14 dagen op uw rekeningnummer.

Service centrums:

Voor telefoonnummers van andere merken kunt u contact opnemen met onze Helpdesk ook kunt u kijken op het garantie bewijs van het apparaat.

Overige vragen:

Voor overige vragen kunt u contact opnemen met onze Helpdesk of bellen naar eleQtro op telefoonnummer (0512) 712464 wij proberen dan zo spoedig mogelijk uw vragen te beantwoorden.