Service & Garantie

Op alle door eleQtro geleverde artikelen wordt standaard 2 jaar fabrieksgarantie verleend. Dit betekent altijd minimaal 2 jaar lang kosteloos herstel of vervanging bij een defect  wanneer u deze niet zelf heeft veroorzaakt. Indien er een langere of kortere termijn van toepassing is wordt dit duidelijk bij de product omschrijving vermeld.

Voor de meeste artikelen wordt gebruik gemaakt van de thuisservice die geboden wordt door de fabrikanten van onze producten. U kunt hiervoor contact opnemen met de servicedienst van het desbetreffende merk voor het aanmelden van uw defect. Vervolgens zal er door de servicedienst weer contact met u worden opgenomen.

De telefoonnummers van de servicecentrum's vindt u hier onder:
Tip: Houd u factuur, modelcode en het serienummer bij de hand.

  
AEG: Service aanvraag: (0172) 468172 of kijk op www.aeg.nl onder het kopje: Service & Support


Bosch: Op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 14.00 uur telefonisch contact met Center service dienst: 088 - 424 4010 of www.bosch.nl



Etna: Afdeling service bellen naar: 0900 - 555 00 02(0,25pm) of kijk op www.etnaservice.nl


Hotpoint Service/ onderdelen/accessorires: 0900.2025254 (0.15cpm) Of mail naar klantenservice: service.nl@indesit.com



LG: Op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur telefonisch contact klantenservice: 0900-5435454


Indesit  Service/ onderdelen/accessorires: 0900.2025254 (0.15cpm) Of mail naar klantenservice: service.nl@indesit.com


Liebherr: Op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur telefonisch contact met technische dienst: (0297) 239955 of kijk op www.koelen.nl onder het kopje service & garantie




Panasonic: Op werkdagen van 8.00 tot 17.00 uur afdeling: home service VIERA tv's: 073-6402803 of kijk op www.panasonic.nl



Philips: Op werkdagen van 8.00 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 18.00 uur telefonisch contact: 0800-0230076 (gratis nummer) of kijk op www.philips.nl



Salora:  Afdeling selectro service:(0)26-3233162 www.salora.nl



Samsung: Op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur Service en informatie lijn: 0900-7267864 (10 cpm)



Siemens: Afdeling: Service centrum (storingaanname): 088 424 4020 of www.siemens.nl



Zanussi: Service aanvraag: (0172) 468172 of kijk op www.zanussi.nl onder het kopje: service

Heeft u geen recht op thuisservice dan zal het apparaat moeten worden opgestuurd naar het servicecentrum van het betreffende merk.
Let wel op dat u bij het apparaat het eventuele garantiebewijs, reparatieformulier en de factuur meestuurd.

De factuur en eventueel garantiebewijs wat u ontvangt bij uw bestelling dienen als garantiebewijzen.
Bewaar deze formulieren daarom zorgvuldig.
Wij raden u tevens aan de originele verpakking van het product te bewaren.
In de originele verpakking beperkt u de kans op beschadiging tijdens vervoer.

Indien het probleem niet op te lossen is, kunt u het apparaat opsturen naar eleQtro.
Wij zullen dan zorgen voor de afhandeling van de reparatie (hiervoor worden verzend- en behandelingskosten in rekening gebracht).
U dient hiervoor contact op te nemen met onze Helpdesk, of bellen naar eleQtro op telefoonnummer (0512) 712464.

Terug sturen apparaat

Als u een apparaat naar ons terug stuurt, dient u eerst het reparatieformulier te downloaden en het uit te printen.
U kunt ook contact op nemen met onze Helpdesk, of bellen naar eleQtro op telefoonnummer (0512) 712464.
U ontvangt dan een reparatie formulier via uw E-mail.
U dient het reparatieformulier volledig in te vullen en samen met het apparaat op te sturen naar eleQtro.

Klik hier om het reparatieformulier te downloaden.

Voor de telefoonnummers van andere merken kunt u contact opnemen met onze Helpdesk ook kunt u kijken op het garantie bewijs van het apparaat.

Overige vragen

Voor overige vragen kunt u contact opnemen met onze Helpdesk, of bellen naar telefoonnummer (0512) 712464 wij proberen dan zo spoedig mogelijk uw vragen te beantwoorden.