Veelgestelde vragen



Kan ik mijn wasmachine zo uit de verpakking op zijn plek zetten en aansluiten?
Indien uzelf een wasmachine gaat aansluiten, denkt u dan wel even aan de bouten? Deze bouten moeten aan de achterzijde uit het apparaat gehaald worden.De bouten houden de trommel vast tijdens het vervoer.

Kan ik mijn koelkast gelijk aansluiten wanneer ik hem binnen heb gekregen?
Wij adviseren u om eerst de koelkast ongeveer 12 uur lang te laten staan. Zodat alle vloeibare vloeistoffen kunnen zakken en alle luchtbellen uit het apparaat zijn.


Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten / verwachte levertijd
Indien u voor 17:00 uur besteld via Ideal dan versturen wij het apparaat dezelfde werkdag met ons vervoersbedrijf Transmission waar wij mee samen werken. Heeft u uw bestelling geplaatst als overboeking, dan versturen wij het apparaat wanneer het bedrag bij ons binnen is. U krijgt dezelfde dag op de avond of de volgende morgen heel vroeg een mail van ons vervoersbedrijf (kan in de ongewenste mail terecht komen) waarin staat in welk tijdsdeel zij uw bestelling bezorgen.


Hoelang duurt mijn garantie en wat daarna?
U heeft altijd 2 jaar garantie op het apparaat via het merk of anders aangegeven. Indien uw apparaat defect gaat na de 2 jaar garantie of anders aangegeven is, kunt u altijd contact opnemen met eleQtro om hiervoor een oplossing te zoeken.


Installeren jullie ook zelf de apparaten?
Wij adviseren altijd om contact op te nemen met een lokale installateur. Omdat wij leveren over heel Nederland hebben wij gekozen om niet zelf te gaan installeren.


Ik kom er niet uit, wat nu?
Indien u er niet uit kan komen, neem dan altijd contact met ons op via telefoon (0512- 712464) of via de mail: info@eleQtro.nl. Wij helpen onze klanten graag met al hun vragen. Of het nu is dat u een apparaat niet kan vinden of vragen heeft over het bestelsysteem.


Welke mogelijkheden zijn er om te betalen?
De  gemakkelijkste manier om te betalen is met IDEAL. Met IDEAL kunt u snel, vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. 

IDEAL is een gemakkelijke en snelle manier om te betalen, deze betaalwijze wordt binnen enkele minuten goedgekeurd door de bank.
Wij kunnen dus snel overgaan tot verzending. U rekent af in uw vertrouwde internet bankomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.
Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDEAL wilt betalen. Klik dan op de iDEAL-betaalknop en selecteer uw bank.
Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling.
Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en wij worden meteen geïnformeerd dat de bestelling is betaald.
Levertijd: uw bestelling wordt nog dezelfde dag door ons verwerkt.
IDEAL is mogelijk voor klanten van de volgende banken: ABN AMRO, ASN Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en Triodos Bank.

U kunt ervoor kiezen om het bedrag per bank over te maken. Zodra de betaling is ontvangen, wordt de bestelling verzonden. Het bedrag kunt u overmaken op het rekeningnummer van eleQtro bij de Rabobank. Houdt er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat het bedrag bij ons is ontvangen.

Ook kunt u het bedrag contant aan de chauffeur betalen.Let wel op! De chauffeur kan niet wisselen.
Voor rembours geldt een toeslag van € 14,99


Beschikt eleQtro over een showroom/afhaalpunt?
Ja, eleQtro beschikt over een showroom / afhaalpunt. Indien u een apparat komt afhalen kunt u via de pin of contact betalen.


Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?
Als uw bestelling beschadigd aangekomen is, neem dan gelijk contact met ons op.
Stuur een mail met uitleg en foto’s van de beschadiging naar info@eleQtro.nl en/of bel ons via (0512-712464)


Wat zijn de bezorgkosten?
Bij eleQtro.nl zijn de verzend kosten GRATIS. Behalve als het vervoersbedrijf uw oude apparaat mee retour naar ons moet nemen hiervoor vragen wij € 14,99.
U kunt dit aangeven tijdens het bestelproces.


Leveren jullie ook in België?
Indien u uw apparaat in België wilt laten leveren, komt er wel een bedrag van € 16,99 bij. Als u er voor kiest om uw oude apparaat uit België retour te doen, berekenen wij er € 29,98 extra voor.


Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?
Indien u niet tevreden bent met het aangekochte apparaat, mag u het apparaat binnen 14 dagen retour sturen. Dit kan alleen als het apparaat nog in de verzegelde doos zit. Indien dit niet het geval is kunt u het beste contact met ons opnemen. Via telefoon 0512- 712464 of per mail: Info@eleQtro.nl.